Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri hatt noen problemer med Gjensidige, de betaler det de skal uten å krangle på det, og kundeutbytte gjør det hele enda mer lukrativt.
Etter vannlekkasje i huset er jeg meget fornøyd med hvordan de har håndtert forsikringsoppgjøret! Min erfaring er at det var kjempegod oppfølging og ingen flisespikkerier når det gjelder betalinger av dokumenterte fakturaer på utførte utbedringer. Jeg har i tillegg hatt behov for veihjelp og kundeservice der var raske til å svare og effektive med å ordne dette. Jeg følger aktivt med på nett og Gjensidige er ikke alltid billigst, men konkurransedyktige. Etter den gode oppfølgingen skal det være MEGET lønnsomt før jeg vil bytte.
Ved forsikringsoppgjør har de opptrett raskt og greit uten lange diskusjoner om detaljer. Men forsikringspremiene har steget veldig raskt i det siste.
Gjensidige og dets representanter har alltid opptrådt ryddig og etterrettelig. Jeg vi bare sjekke hva finansportalen gir som respons på innlagte tall.
Hadde et uhell med bil på glatt føre på fjellet. Gjensidige var til stor hjelp og ingen tull med utbetaling og hjelp etter skaden. Meget godt fornøyd.
Etter skade fikk vi høre fra dem at vi skulle slippe alle egenandeler, fri leiebil etc, siden vi hadde kjørt skadefritt så lenge. Uten NOEN undersøkelser annet enn skademeldingskjema konkluderte de med dette, til og med på vår dobbeltsjekk bekreftet de dette! Dessverre hadde vi siste 9 mnd kjørt noen km over planlagt, og dette resulterte i en overraskende faktura på 18 tusen kroner... Skal bli godt å få byttet!!! Håper de lærer noe av dette!!!
Må stadig purre på for å opprette forsikringsavtaler.