Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har bare gode opplevelse på reiseforsikring hos Gjensidige, De tok vare på meg da jeg ble syk på reise i 2020 særlig var det korona tiden. Og etter hjemkomsten kundeservice og kontakten, kommunikasjon på digital var strålende Gir tegnekast 6⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Folk som tror de beskytter andre ved å ha Gjensidige forsikring tar feil. Vår bil ble påkjørt i siden fra venstre i et kryss der motparten hadde all skyld. Ingen lånebil. Latterlig lavt tilbud om erstatning, langt under bilens faktiske verdi. Og vi tok et stort økonomisk tap. Så var de frekke nok til å be om å få vinterdekk med bilen, som de "kondemnerte". De skal selvsagt reparere og videreselge. Og på toppen en frekk og sleip saksbehandler som visste akkurat hvor mye han lurte oss. Folk bør holde seg borte - også for å beskytte andres rettigheter.
Jeg har hatt to små skader i løpet av de siste to årene, og har vært veldig fornøyd med skadebehandlingen. Problemet er prisen. På bakgrunn av inneværende års prisstigning bytter jeg selskap (hus, innbo og 3 biler). Jeg har sparer 4500 i året.
Bra på alt, men veldig surt å måtte betale 6000 mer i året etter et skadeoppgjør.
Rådyrt selskap ! Rett og slett stjeler penger av folk!!! De er omtrent dobbelt så dyre som noen andre selskap....
ble kjørt på bakfra. tok 3mnd før forskringselskap tok kontakt. kommunikasjon er helt fraværende. siden bilen skal bli kondimert ordner de ikke engang at bilen blir hentet selv. det måtte jeg selv gjøre. tror de at det står slave på pannen til folk. spørte hva slags betaling jeg ville få knyttet opp mot all tid. ingenting er vel en grunn til det er over 45min kø hele tiden og få kontakt med de. og over 1 uke over mail. STYR UNNA
Hadde meget gunstig forsikringsavtale med Njff medlemskapsrabatt - da spes. på hundeforsikring. Meget raskt, enkelt og uproblematisk oppgjør, synd de gikk ut avtalen for da ble det altfor dyrt!