Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt to små skader i løpet av de siste to årene, og har vært veldig fornøyd med skadebehandlingen. Problemet er prisen. På bakgrunn av inneværende års prisstigning bytter jeg selskap (hus, innbo og 3 biler). Jeg har sparer 4500 i året.
Bra på alt, men veldig surt å måtte betale 6000 mer i året etter et skadeoppgjør.
Rådyrt selskap ! Rett og slett stjeler penger av folk!!! De er omtrent dobbelt så dyre som noen andre selskap....
ble kjørt på bakfra. tok 3mnd før forskringselskap tok kontakt. kommunikasjon er helt fraværende. siden bilen skal bli kondimert ordner de ikke engang at bilen blir hentet selv. det måtte jeg selv gjøre. tror de at det står slave på pannen til folk. spørte hva slags betaling jeg ville få knyttet opp mot all tid. ingenting er vel en grunn til det er over 45min kø hele tiden og få kontakt med de. og over 1 uke over mail. STYR UNNA
Hadde meget gunstig forsikringsavtale med Njff medlemskapsrabatt - da spes. på hundeforsikring. Meget raskt, enkelt og uproblematisk oppgjør, synd de gikk ut avtalen for da ble det altfor dyrt!
Jeg var Gjensidige kunde i mange år, og hadde akseptable priser og en god kundebehandler. Men den siste tiden i Gjensidige var dyr. Jeg hadde topp bonus, men måtte allikevel ut med store summer for bilen min. Når den ene bilen min var 3 år gammel betalte jeg 9000 kr for 30 000 km i året, men nest høyeste bonus. Når bilen ble 10 år, kostet det plutselig 12 000 kr (utenom årsavgift), for 20 000 km i året. Når jeg spurte kundebehandler om hvorfor jeg skulle ut med så mye, så fikk jeg til svar "Sånn er det,". Byttet til Ibis forsikring og sparer på alle mine forsikringer 10 000 kr i året (2 stk biler, innbo, husforsikring)
Bra kundeservice,men savner en saksbehandler å kontakte viss vi lurer på noe