Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige yter meget god service, og har god dekning med konkurransedyktige priser!
Har kun godord om dette selskap, når vi har hatt bruk for deres tjenester får vi klar og tydelig veiledning. Utbetalinger i skadesaker har kommet omgående.
Ingenting er dårlig. Vil se om andre klarer å matche dem.
Er overrasket over at Gjensidige kommer så bra ut her. Så fort jeg ble kunde var det en helt annen tone... Først... De endret tilbudet mitt og la på over 2000kr uten å utdype det eller snakke direkte med meg om dette. Altså: Jeg takket ja til et tilbud som viste seg å ikke være riktig... Hadde gjort mye arbeid med å sammeligne Gjensidige med andre selskaper, noe som nå oppleves som bortkastet tid. Minner meg om "lokkepris", uten at jeg skal si dette sikkert. Deretter prøvde jeg å få kontakt med dem tre ganger på kundeservice mail uten å få svar. Når jeg til slutt fikk svar ved å ringe dem, forklarte jeg kundebehandleren at jeg opplevde "å bli lurt". De forsto dette og tilbø meg 20% rabatt på bilforsikring, noe som fortsatt er mye mer enn det opprinnelige tilbudet. Da regningen allerede var betalt på full pris, var det en lang og vanskelig prosess å få rabatten tilbakeført.. Jeg opplevde faktisk at de "prøver seg" med forskjellige metoder for å håve inn mest mulig penger. Dette er smålig av et så stort selskap som jeg har oppfattet som seriøse og trygge. Ser nå etter andre tilbud og anbefaler alle å gjøre det samme. Dagens marked har mye annet og bedre å velge i.
Jeg har alltid vært fornøyd. Hurtig saksbehandling.
Alt er helt ok. Ikke noe å sette fingeren på. Betaling oppdelt på 12 mnd uten tillegg.
Gjensidige er bra og leverer som forventet uten noe tull. Ønsker bilforsikringene deres kunne vært noe billigere. Bra med utbetaling av kundeutbytte hvert år.