Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandling er bra. Jeg blir tatt på alvor og blir respektert og får riktige oplysninger
Skuffet over at kontoret på Tynset skal legges ned...... Det blir faktisk dyrt og ringe dere med 5 sifret nr. "Tast ditten for datten osv." Alle må ha krav til og ha ett kontor.. på stedet. Kundeservicen pr. idag er 5. spørsmål 4 og 5 pr. i dag, men når ktr. blir nedlagt svarer jeg "vet ikke".
Greie priser, og når først uhell oppstår, er de svært serviceinnstillt!
Vi er veldig godt for nøyd med servicen hele veien i Gjensidige, både med Kundebehandlingen, og personale.
Helt ok forsikringsum å betale,og greit oppgjør ved skader.Har 4barnog mange venner som jeg har fått til å gå over til dette selskapet
Bare positiv erfaring. Kjappe og hjelpsomme om man trenger svar på noe. De er der når man trenger dem :)