Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke noe å tilføye, bortsett fra en unormal økning i premie.
Alltid hjelp å få, ingen vanskeligheter ved skade. Topp selskap. Men kunne vært litt rimeligere.
Kjøpte tilleggsforsikring reise kr 10252,- og betalte omgående! Gjensidige glemte dette og sendte kravet til inkasso! Dette ble oppklart med engang! Imidlertid fikk jeg en skade på øye og måtte konsultere lege på ferie stedet i alt nok kr 650,- denne regningen ville ikke Gjensidige betale og resultat var at jeg selv betalte denne i etterkant da regningen ble ettersendt meg etter hjemkomst! Tok kontakt med Gjensidige for å få en forklaring og fikk fortalt at tilleggsforsikringen ikke var notert og at det var billigere for meg og betale denne regn på kr 650,- ??? Ble senere oppringt og hvor det ble fortalt at dere allikevel ville dekke kr 650,- da forsikringen allikevel etter at dette ble notert var betalt til rett tid! For meg virket dette meget rotete og useriøst Jeg kommenterte til vedkommende som ringte meg opp at jeg var glad for at det ikke var større syk/eller skade som jeg hadde hatt, men ble da forklart at dette ville Gensidige selvfølgelig ordnet opp med??? Jeg er derfor noe skeptisk til Gensidige Forsikring!
Hadde en skade og alt gikk veldig behagelig for seg. Har sjekket pris med mange selskaper og gjensidige kommer alltid best ut.
Generelt grei forsikring. Vurderer å bytte til litt rimiligere.
God kundeservice og liker godt kundeutbytte en gang i året. 😊
Begynner snart å lure på om gjensidige overhode vet hva de driver med? Har gått over til annet selskap for snart 2 uker siden. De skjønner ikke at de har fått oppsigelse. For å sjekke gikk jeg inn på mine sider, fremdeles står huset oppført mens bil og innbo var fjernet. Er det noen som tror de er rett navle? Tror neppe det nytter og ha uerfarne ansatte på kundesenteret. Kommer "aldri" tilbake til gjensidige som kunde om det er det siste selskapet igjen.