Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingenting å klage på. Prisnivået er sterkt økende.
Har vært fornøyd. Har vært kunde så lenge at jeg vil se om jeg kan spare noen kroner ved å bytte.
Gjensidige er veldig greie å forholde seg til ved skader på forsikret gjenstand. Føler dog at de er dyrere enn mange jeg har sammenlignet med.
Hurtig oppgjør, men for dårlig ift. reell førverdi. F.eks. hvis du forsikrer kjøretøy, HUSK å forsikre ekstrautstyr og spesielle ting! Store, årlige prisøkninger i premie, hvis man ikke ringer og pruter... Dårlig opplysning om hvilke muligheter man har til å forsikre seg bedre. Har også opplevd å betale dyrt for en uføreforsikring, men da jeg BLE ufør, nektet de utbetaling, for en av selskapets innleide (!) leger mente det var mulighet for at uførheten KUNNE skyldes andre årsaker enn det fastlegen, sykehuset og NAV la til grunn!
De økte prisen med kr. 1500,- uten noen melding om hvorfor.
Når du har et uhell, eksempelvis bil skade deler de bare skylda på de to og ferdig med da og så øker de prisen på deg. Etter 13 år hos forsikringsselskapet med 80% bonus i flere år.
God respons, har ikke noe å utsette på Gjensidige. Har gjennomgang hver 3. år for å sjekke priser.