Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig lett tilgjengelig når du skal kjøpe forsikringer! Skal du benytte forsikringen ved skade er de umulig å få kontakt med. Er du så uheldig og ha dobbel forsikring med dårligere vilkår ett annet sted, så fraskriver dem seg alt ansvar og gjør alt for å ikke ta ansvar. All kommunikasjon gjennom appen og du får ikke snakke med noen. Sender du inn en melding går det noen dager før den står som lest. Du er heldig om du får svar. Dette er forsikring selskapet fra helv***e. En forsikring som er dyr "gode vilkår " men helt unødvendig og betale for, for hjelp får du ikke. Gjensidige er gjenstridige, og elendig service og kunde vennlig om du trenger bistand. Styr unna og velg for all del ett annet selskap!
enkelt og greit oppgjør da vi hadde skade, men fikk ikke snakke med noen. derfor usikker på om vi gjorde alt rett.
De gjør det de blir bedt om. Ikke noe ekstra kundeservice og ikke noe problemer heller.
som sammarbeids partner med NAF henger det ikke på greip at min forsikring på bil er doblet i løpet av to år
Et selskap med god kundeservice og prisene ser bra ut. Undersøker nå om prisene i andre selskap matcher Gjensidige. Ikke vært problem ved skadeoppgjør.
Hadde nokre vesentlege manglar i forrige forsikring av innbo, mangla skadedyrforsikring dom vi ville ha i utleigehytter. Valgte å bytte til anna selskap som hadde dette og ville ha fellesforsikring.
Jeg liker selskapet, men nå har de økt prisen på boligforsikringen i den grad at det ender med "skilsmisse" etter mange år som kunde. De har priser som ligger 120 % over konkurrentene. Hadde en liten brekkasje i 2011 på et avløpsrør fra toalettet, ellers ingen belastning av forsikringen.