Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
enkelt og greit oppgjør da vi hadde skade, men fikk ikke snakke med noen. derfor usikker på om vi gjorde alt rett.
De gjør det de blir bedt om. Ikke noe ekstra kundeservice og ikke noe problemer heller.
som sammarbeids partner med NAF henger det ikke på greip at min forsikring på bil er doblet i løpet av to år
Et selskap med god kundeservice og prisene ser bra ut. Undersøker nå om prisene i andre selskap matcher Gjensidige. Ikke vært problem ved skadeoppgjør.
Hadde nokre vesentlege manglar i forrige forsikring av innbo, mangla skadedyrforsikring dom vi ville ha i utleigehytter. Valgte å bytte til anna selskap som hadde dette og ville ha fellesforsikring.
Jeg liker selskapet, men nå har de økt prisen på boligforsikringen i den grad at det ender med "skilsmisse" etter mange år som kunde. De har priser som ligger 120 % over konkurrentene. Hadde en liten brekkasje i 2011 på et avløpsrør fra toalettet, ellers ingen belastning av forsikringen.
Meldte skade på reiseforsikring, penger på konto dagen etterpå.