Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig. De gikk for skylddeling i en bilkrasj der det t.o.m forelå fotodokumentasjon på at motparten hadde skylda.
Har ikke noe negativt og si om selskapet. Har en fantastisk flott kunderådgiver som er Anita B.
Kom dårlig ut i en sak der Bkk s eiendom hadde forvoldt skade på mitt kjøretøy. Hadde håpet på litt mer oppfølging fra gjensidigen den gangen.
Rettledning til forsikringer / priser på bilforsikring.
Har vært kunde i mange år i Gjensidige og har bare godt å si om dem. De gangene jeg har trengt å bruke dem, har jeg alltid fått greit oppgjør veldig raskt, og kundeservicen har vært upåklagelig.
Ordner alt på kort tid. skadeoppgjør etc. hyggelige folk å ha med å gjøre😃
Selskapet har lurt min 90 år gamle mor til å betale ågerpris på boligforsikring! Når vi har prøvd å få korrigert feilprising for mange år, basert på 50% for høy teknisk verdi, er det stengte dører og usaklige argumenter