Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dyr bilforsikring, men det tar seg inn på kundeutbytte, hvor beløpet kan variere fra år til år. Men totalt sett så er de helt greie. Det som trekker ned er at de eier Flyt, hvor man må betale for å ha abonnoment for å betale i bomstasjon.
Ekstremt raske med utbetaling, og alltid hyggelige og behjelpelige på kundeservice. Kan annbefale de på det varmeste.
Etter at forsikringen har blitt for dyr etter et kundeforhold siden 1991, finner vi at det er på tide i bytte beite / Sjekke priser hos andre selskap.
Lette å snakke med, konkurranse messige priser, kunde utbytte hvert år.
Vær oppmerksom dersom du blir syk i utlandet og behøver ytterligere medisinsk hjelp ved ankomst til Norge. Dette dekker ikke Gjensidige så allerede her kan du sitte med enorme utgifter i etterkant fordi reiseforsikringen ikke dekker dette. Les for all del alt med både små og stor skrift så du slipper en overraskelse.
Jeg klagde dette inn til finans klage nemnda. Siden Gjensidige ville dekke alt, inntil ved en tilfeldighet, de var i samtale med o politiet som leve oss fra 15 år før. Og pers i politiet, klarte å slenge ut en kommentar, om at: det er helt sikkert min sambo, og da ble begge sikkert grovt svindel. Mens jeg selv v lå og kjempet for p overleve på UNN. Pga de vi hadde vært, TRODDE Gjensidige de kunne tjene på oss. Men jeg ga meg ikke og jeg VANT, DE TRAKK REGRESS KRAVET 2 ÅR ETTER. Jeg måtte true med domstol , da takk de det. Fikk MEDHOLD Hos finans klagenemda Sambo hadde alibi av politiet selv faktisk. Så vet man ikke sine rettigheter tar mange selskaper å lurer kunder lett! Men Jeg VANT
Jeg har ventet på kjøpe utbytte i 14 dager i dag. Ringte dem og dem sa jeg nokk måtte vente ut en uke til. Fikk beskjed om at dem var sendt på min konto 16 mai, lurer bare på om dem har sendt på ferie.