Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidiges forsikring er uoversiktlig, og dårlig informert om. De hjelper deg ikke med det du spør om, men vrir det over til andre tilbud. De sender heller ikke ut måntlige regninger, og hjelper deg ikke til å skaffe avtalegiro i banken. De sender heller ut purring på hele året isteden for å hjelpe deg med en månedsavtale!
Jeg liker at de deler ut utbytte, og at de har god service til en fornuftig pris.
Alltid villig/behjelpelig hvis du har spørsmål eller trenger hjelp til en skade.
Veldig bra behandling og hjelp de to ganger behovet har meldt seg.
Har fått en saksbehandler på min personskade etter trafikkuhell som ikke var min skyld. Jeg fikk beskjed av han å ikke ringe flere ganger til gjensidig forsikring da jeg ringte for å høre hvordan det gikk med oppfølginga av min skade. Merkelig måte å behandle sine kunder på. De dårlige ryktene som går om gjensidig forsikring har jeg begynt å tro på etter denne behandlingen. De er veldig hyggelig så lenge mann ikke har noen skader som krever utbetaling av de da blir de fryktelig vanskelig.
Bra kundeservice. Rask og ikke noe rot ang oppgjør. Anbefales.
Bra forskning dere har noen gang dere er presise med alt.