Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verste jeg har opplevd, frekke er dem også. Dem sender regninger som dem ikke har kontroll på selv engang. Kranglet med dem i over 2t sist gang. Om dem tok mat pause imens eller hva dem gjorde vet jeg dessverre ikke. Effektive var dem alle fall ikke. Opplevde flere frekke svar under samtalene når jeg spurte om jeg kunne få kontakt med en sjef\avdelingsleder. Utrolige mange dårlige unnskylder det kom frem da. Spurte også om jeg kunne få kvitteringer på det jeg hadde betalt inn som jeg fremdeles venter på. 4-5 uker siden jeg spurte om det. I dag 13.07.2017 fikk jeg igjen en regning ifra gjensidige på flere tusen kr over totalt beløpet som jeg betaler inn til dem i året. Spurte H...... I dag om å få kontakt med en sjef og chatten ble avsluttet.. Hold dere langt unna Gjensidige forsikring. Det står at dem tar opp samtalene chattene osv når man tar kontakt med dem. Men de greier ikke å finne dem opp igjen engang.. Så alt må bli sagt 10x imellom 10 forskjellige personer..
Jeg er storfornøyd og har egentlig ingen grunn for å skifte selskap.
Pris begynner å bli dyrt Resten er bra.
Ingen negative hendelser med de forsikringsoppgjør jeg har hatt så langt.
Jeg opplever å bli møtt av løsningsorienterte og positive mennesker når jeg har vært i kontakt med Gjensidige.
Alt er ok. Men ønsker å sjekke på pris. Fikk nå en ny forsikring på bil, etter 3 år med nybilforsikring. Syntes det var litt rart å betale høyere forsikring på bil som er fallt i pris.
Det er et bra selskap, har bilforsikring, hus, personforsikring.