Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trodde huset var sikret med hus pluss forsikring, men det var helt til det faktisk oppsto en skade.
Helt sykt å promoteres som «veihjelp» når det er kun at bilen blir berget til nærmeste ubrukelige verksted
Fikk feilmelding om feil på hybridsystemet og at bilen måtte stoppes. Viste seg å være feil på ABS- og AC-kompressorene, og reparasjonen ble svært dyr. Gjensidige dekker ingenting, selv om verkstedet er tydelige på at dette hverken er på grunn av slitasje, produksjons- eller brukerfeil.
Rimelig og god service Lett å komme i kontakt med Hygge personal
Min nabo fåførte min tomt og villa settingsskader pga ikke godkjent (fra Plan og B.etaten Oslo) graving på egen tomt. Gjensidige er veldig lite samarbeidsvillig og lydhør for mine behov. Gjensidige lager 2 forsikrings-saker som betyr 2 X kr 20.000 i egenandeler, dvs kr 40.000. Følger ikke opp naboens skriftlige lovnader ift oppretting. Masse ekstraarbeid og bekymringer som Gjensidige ikke erstatter. Oppfatter Gjensidige som flinke på reklame, men er svært lite behjelpelig når du trenger dem. Gjensidige's Direktør skryter av kjempeoverskudd. Nå skjønner jeg hvorfor.
Dårlig kundeservice! Syntes kundebehandler oppførte seg frekk. Ikke noe god opplevelse under saksbehandlingen.
Har snakket med to ulike kundebehandlere i dag rundt en skade på lånt bil som er forsikret i Gjensidige. Lite hyggelige og behjelpelige og virker sure for at man spør. Fikk nærmest beskjed om at jeg bare burde dekke skaden selv for å ikke miste bonus.