Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når du har forsikret din bil forventer du å få hjelpen du trenger! Jeg kjørte bilen min til utlandet og fikk med grønt kort! Dette beviser at jeg har forsikring jeg var uheldig og havnet i en ulykke! Jeg ringer til forsikringen de kobler meg til Sos internasjonal og der får jeg dessverre ingen hjelp de ber meg om å kontakte politiet i det landet jeg er i og få hjelp fra politiet jeg ringer igjen Gjenside og forteller at jeg ikke får hjelp det eneste kunderådgiveren sier til meg « du må nesten ringe dem igjen og få hjelp derfra jeg kan ikke gjøre noe» jeg anbefaler virkelig ingen å bruke gjenside! Jeg har tidligere hatt storebrand og opplevd ulykke med bil i utlandet og de har da hjulpet meg og prøvd å alltid finne løsning! Her betaler vi penger til gjenside mens de alltid sier til meg du må kontakte vårt samarbeidspartner! Jeg har ikke noe å gjøre deres samarbeidspartner når det er dere som er ansvarlige for min bil oh jeg betaler penger til dere og ikke til SOS internasjonal!!! Aldri mer gjenside gruer meg fortsatt til å se hva som skal dukke opp før jeg får bilen til Norge igjen og evt reparert den!
Aldri hatt problemer, men heller (nesten) aldri noen skade. Veldig greit med kundebonus hvert år. Bra kommunikasjon.
Så opp forsikringen for over 2 mnd siden fikk beskjed Om at alt var I orden of at jeg ikke skulle betale mer siden forsikringen ER avsluttet jeg betalte for bindingstiden. Etter det altså over 2 mnd etter får jeg en faktura hvor det står at jeg skal betale dobbelt Så mye en det jeg faktisk betalte for forsikringene før jeg så opp avtalen.. så de mener jeg skal betale dobbelt Så mye for en forsikring som jeg ikke lenger har Oss gjensidige I tillegg til det ma jeg betale for forsikringene jeg har Oss et annet selskap.. gjensidige svindlet kundene sine spesiellt etter de har sagt opp kundeforholdet sitt. styr unna dette svindel selskapet! Spesiellt Om du ikke ønsker og betale dobbelt Så mye lenge etter du sa opp avtalen med de!
Har store faste utgifter på bikkja, gjensidige dekket alt.
Hadde en vannskade der de drøyde ut tiden maksimalt, prøvde å lure oss ved å gi tvungen kontantoppgjør som lå langt under hva skaden ville kostet oss. Endte med at en ekstern takstmann la frem faktiske kostnader og fikk presset igjennom en litt mer reell sum. Mye diskusjoner og dårlig kundebehandling..
En bil krasjet i huset vårt. Først brukte Gjensidige et halvår på å gjøre ingenting med skadene, deretter brukte jeg et halvår på å krangle med dem om at skadene på huset faktisk var påført av bilkrasjet. Jeg ble gjennomgående elendig behandlet av kundebehandler. Min verste kundeopplevelse noen gang.
Ga meg en veldig god pris muntlig, men holdt ikke det de lovet, og prisen på min bil kom først ut med 6000 kr mer enn lovet. Etter diskusjon fra meg så endte det med ca 3000 mer enn lovet.