Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke vært kunde så lenge og ingen skader. Relativt fornøyd :)
Fornøyd med pris, oppgjør og kontaktperson Jone fra Sandnes.
Verdi av beregnet bonustap ved skade på kr 21 000 var kr 28 000. Det vil si det lønnet seg å betale skaden kontant i stedet for å ta den på forsikringen. Kan ikke forstå at selskapet har lov å ta så mye betalt i form at økt betaling grunnet bonustap, at de kan tjene penger på at en kunde får en skade. Er dette lov?
Gjensidige har konurransedyktige priser på det meste.
Fornøyd. Sammenligner kvalitet og pris på ulike aktører.
Dårlig oppfølging etter bilulykke i sverige.. Dårlig skadeoppgjør samt ikke fått erstattet gjenstander som ble ødelagt i ulykken selv etter mye masing uten svar. Ordnet forsikring på vår nye bil uten at vi ønsket det. Sender regning de nekter å ettergi selv om vi skulle bruke annet forsikringsselskap. Styr unna!!!!
Kunne godt vært litt billigere siden en er totalkunde.