Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verdi av beregnet bonustap ved skade på kr 21 000 var kr 28 000. Det vil si det lønnet seg å betale skaden kontant i stedet for å ta den på forsikringen. Kan ikke forstå at selskapet har lov å ta så mye betalt i form at økt betaling grunnet bonustap, at de kan tjene penger på at en kunde får en skade. Er dette lov?
Gjensidige har konurransedyktige priser på det meste.
Fornøyd. Sammenligner kvalitet og pris på ulike aktører.
Dårlig oppfølging etter bilulykke i sverige.. Dårlig skadeoppgjør samt ikke fått erstattet gjenstander som ble ødelagt i ulykken selv etter mye masing uten svar. Ordnet forsikring på vår nye bil uten at vi ønsket det. Sender regning de nekter å ettergi selv om vi skulle bruke annet forsikringsselskap. Styr unna!!!!
Kunne godt vært litt billigere siden en er totalkunde.
Jeg byttet nylig over til gjensidige! Underveis har det vært spørsmål fra min side hvor jeg da har sendt de en mail, går aldri lang tid før kundebehandleren som jeg tegnet avtalen med, ringer og tålmodig svarer på alle mine spørsmål. Jeg er veldig fornøyd med informasjon, fremgangsmåten og ikke minst, prisen jeg må betale hver måned i forsikring. Anbefaler sterkt gjensidige!!
Jeg har bare godt å seier om selskapet. Aldri hadde noen problem med noen av mitt forsikring, både utbetaling og dekningen.