Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ansvars fraskrivelse, hadde krav på leiebil men når en bor ute i distriktet var det ikke så enkelt.
Meget kundevennlige og greit oppgjør. Lett å komme i kontakt med kunebehandler.
Ekstremt lang behandlingstid på skadesaker. De svarer ikke selv etter 3 purringer på 3 uker!
Jeg har (hadd) deres beste bilforsikring. Etter en ulykke med tre biler involvert (min og to andre) åpnet de to saker. Redusert med bonus to ganger for én ulykke. Reparerte to andre biler, betalte for det, avsluttet begge sakene. Bilen min er ikke reparert (jeg har utvidet kasko). Ingen svar på meldingene mine, verken fra dem eller fra konsulenten de bruker for å vurdere skaden på kjøretøyet mitt. Brukte timer med å vente på telefonen uten å få tak i noen. Flere ganger rutet til veihjelp når jeg ba om å koble meg til saksbehandlere. Det har gått mer enn to måneder. Nå er saken hos deres Kundeforbund, behandlingstid 4-6 uker, så to måneder til uten bil minst. Absolutt det verste.
Vi bruker Gjensidige i bedriften hvor vi har ansvarsforsikring og bilforsikring. Dette er ikke bra i det hele tatt. Alt er fint hvis du ikke har behov for de. Da sender de regning, du betaler og alt er good. Så hvis det oppstår en skade virker de helt fraværende. Følger dårlig opp. Vi har fått skade på vår bil, motpart har erkjent skade men det er ingen fremgang fra Gjensidige. Videre trenger vi leiebil, det koster ca. 2500,- per dag, Gjensidige dekker ikke en gang halvparten. Styr unna!
Veldig sen reaksjon og utrivelig svar i telefonen.
Forferdelig treg saksbehandling og saksbehandlere. Etter flere uker med lekkasje gjennom taket fra rør i leilighet over så har de ennå ikke bestemt seg for hvordan dette skal løses. I mellomtiden blir skaden hos oss større og mer blir ødelagt. Saksbehandler oppleves som arrogant, lytter ikke til fakta info .