Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd, men stor økning i pris gjør at jeg ser meg om etter bedre tilbud.
Har blitt kraftig dyrere på siste 4 år, og vanskelig å ha fin kontakt når du ikke har en person å kommunisere med.
Svært vanskelige i forbindelse med behandlingsforsikring gjennom arbeidsgiver.
Ansvars fraskrivelse, hadde krav på leiebil men når en bor ute i distriktet var det ikke så enkelt.
Meget kundevennlige og greit oppgjør. Lett å komme i kontakt med kunebehandler.
Ekstremt lang behandlingstid på skadesaker. De svarer ikke selv etter 3 purringer på 3 uker!
Jeg har (hadd) deres beste bilforsikring. Etter en ulykke med tre biler involvert (min og to andre) åpnet de to saker. Redusert med bonus to ganger for én ulykke. Reparerte to andre biler, betalte for det, avsluttet begge sakene. Bilen min er ikke reparert (jeg har utvidet kasko). Ingen svar på meldingene mine, verken fra dem eller fra konsulenten de bruker for å vurdere skaden på kjøretøyet mitt. Brukte timer med å vente på telefonen uten å få tak i noen. Flere ganger rutet til veihjelp når jeg ba om å koble meg til saksbehandlere. Det har gått mer enn to måneder. Nå er saken hos deres Kundeforbund, behandlingstid 4-6 uker, så to måneder til uten bil minst. Absolutt det verste.