Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syntes oversikten fra Gjensidige er komplisert og tidkrevende og forstå.
Alltid tilgjengelig og behjelpelige. Ble syk på reise og de var tilgjengelige og støttende hele veien. Bare godord å si.
Gjensidige er raske når skade oppstår og leverer greie oppgjør.
Har ingenting å klage på. Prisnivået er sterkt økende.
Har vært fornøyd. Har vært kunde så lenge at jeg vil se om jeg kan spare noen kroner ved å bytte.
Gjensidige er veldig greie å forholde seg til ved skader på forsikret gjenstand. Føler dog at de er dyrere enn mange jeg har sammenlignet med.
Hurtig oppgjør, men for dårlig ift. reell førverdi. F.eks. hvis du forsikrer kjøretøy, HUSK å forsikre ekstrautstyr og spesielle ting! Store, årlige prisøkninger i premie, hvis man ikke ringer og pruter... Dårlig opplysning om hvilke muligheter man har til å forsikre seg bedre. Har også opplevd å betale dyrt for en uføreforsikring, men da jeg BLE ufør, nektet de utbetaling, for en av selskapets innleide (!) leger mente det var mulighet for at uførheten KUNNE skyldes andre årsaker enn det fastlegen, sykehuset og NAV la til grunn!