Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra men uoversiktlig og nødvendigvis ikke billigste heller, det er nok noen andre der ute som er også til å stole på og rimeligere for vanlig folk. Poenget er at når mann skal samle alle forsikringer hos en leverandør for å oppnå best rabatter så synes jeg at det er vanskelig å se hva er månedlig kostnad per forsikring. Jeg har nødvendigvis ikke lyst til å betale for en MC forsikring som mann min for eksempel har. Så må mann finne det ut på egen hånd hva den månedlig beløp bli på hver. Det er tungvint og uoversiktlig. Vi har hatt andre forsikringer før som var dritt flink på å vise hver måned hva hver forsikringene kostet, selv om det var en total beløp på faktura. Så det var enkelt å finne ut hvem skulle betale hva selv om vi alle i huset hadde forskjellig forsikringer samlet i samme forsikring.
Fornøyd med service og pris Vært raske og presise ved skadeoppgjør
Helt ok! Enkelt å «oppgradere» forskjellige produkter.
Virker bra heilt til du treng det, da er det kun lovnader og ingenting skjer. Må mase lenge for å få hjelp.
God kundeservice, fikk et godt tilbud da jeg byttet til de, og god hjelp da jeg måtte endre forsikringene mine i løpet av året. Ellers ikke hatt bruk for forsikringen, og reagerte kraftig på at prisen hadde økt med over 12% da det var på tide å fornye avtalen. Minner mye om lokketilbud, ber alle om å passe på og sjekke priser jevnlig!
Jeg har personlig bare hatt bra erfaringer med gjensidige forsikring. De er mitt første forsikringsselskap og prisene er helt greie. Appen deres funker greit og nettsiden funker veldig bra. Er ryddig og oversiktlig. Fakturaer fikses opp med selv om e-faktura ikke går igjennom. Ingen skjulte priser eller betalinger. Veldig gjennomsiktig og fint.
Dårlig mtp uforutsett forverring av kroniske sykdommer