Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får stort sett svar i rimelig tid. Kun en sak som har tatt tid og som enda ikke er løst.
Helt ok. Men fra 9.000,- til 11.000,- i året blir for mye økning for meg. På et sameie, og jeg eiger kunn 42 kvardatmeters leilighet. Kjenner familier med hus på øver 150kvadrat som betaler minder en vi gjør. Absurd er det.
Var på tur hjem fra reise, å under mellom landing på flyplassen, så knakk en tann når jeg skulle spise noe. Så sendte skademelding når jeg var hjemme, men fikk beskjed at dem dekker ikke dette siden jeg skulle ha ringt tannlegen på flyplassen kl 1730, å fått hjelp med engang, dekker kun under reise. Ekstremt dårlig. Mellomlandet og var kun i 15 min der, skjønner ikke hvordan jeg skulle få hjelp til dette der, skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne få det dekt når jeg kom hjem, skadden skjedde under reisen.
Kjøpte meg ny Iphone og knuste skjermen etter 3 uker. Heldigvis hadde jeg innboforsikring gjennom Gjensidige som dekket Iphone reparasjon. Sendte den inn og fikk en ny telefon tilbake etter 3 dager. Super fornøyd:)
Gjensidige forsikring er et veldig bra forsikringsselskap.
Har hatt gjensidige i mange år, har ikke brukt forsikringen til større ting, men har alltid vært fornøyd med servicen deres.
Veldig god service, kundeoppfølging når uhellet er ute, men er blitt svært kostbart med åra.