Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte meg ny Iphone og knuste skjermen etter 3 uker. Heldigvis hadde jeg innboforsikring gjennom Gjensidige som dekket Iphone reparasjon. Sendte den inn og fikk en ny telefon tilbake etter 3 dager. Super fornøyd:)
Gjensidige forsikring er et veldig bra forsikringsselskap.
Har hatt gjensidige i mange år, har ikke brukt forsikringen til større ting, men har alltid vært fornøyd med servicen deres.
Veldig god service, kundeoppfølging når uhellet er ute, men er blitt svært kostbart med åra.
Bra med utbetaling, men prisen har gått opp kraftig dette året.
Dårlig, at æ som kunde har betalt månedlig hele tiden selv om gjeld å plutselig nå når æ solgt bilen sku ha ny forsikring, den samme på anna bil, må æ betale ut, alt inkl årsavgift. Jeg e ufør å. Enda æ hele tiden har hatt samme gjelda men betalt månedlig hele tia. Dårlig gjort syns æ.
Kunne vært litt raskere med behandlinga. Til å stole på. Godt å ha i bakgrunn, noen ting kan være uklart, som selskapet tar nye av. Skader ikke å hjelpe litt ekstra noen ganger siden du nesten aldri bruker dem, annet en å gi de penger.