Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra firma med bra avtaler, og flinke til å hjelpe til med det man lurer på
Jeg må si jeg virkelig er glad for at jeg ikke er kunde i dette selskapet! Og det kommer jeg ALDRI til å bli heller!!! Jeg hadde ikke leiebil dekning hos mitt forsikringsselskap så derfor måtte jeg henvende meg til Gjensidige. Jeg hadde ikke skyld i skade. Men det har vært et mareritt uten LIKE å få hjelp fra Gjensidige! Saksbehandlingen tok nesten 4 uker selv om Gjensidige fikk de SAMME papirene fra meg som det Hertz hadde. Det går ikke an å få hjelp verken på telefon eller chat, siden Hertz er næring og jeg måtte kontakte næringsavdelingen. Den eneste kommunikasjonen de ønsket var på epost, Hvor svartiden er fra 1 - 2 dager. Jeg sitter fortsatt uten leiebil og får ikke svar på mine enkle spørsmål! Gjensidige eier ikke service, folka på kundesenteret er frekke og ufine og det virker som om de bevist trenere sakene for å slippe å gi meg leiebil dekning. Dere har sikkert skjøt det allerede, JEG ANBEFALER IKKE DETTE SELSKAPET! Så gjør meg en tjeneste styr unna!!
Skrevet tidligere, meget skuffende, kunne ikke følt meg mer snytt. Skammelig. Totalt skam.
Gjensidige fungerer greit med små helt opplagte skader. Men overhodet ikke ved mer komplekse saker, hvor man selvfølgelig er mest avhengig av forsikring. Vær på vakt mot takstmenn utsendt av Gjensidige, selv om de kommer fra eksterne firma. Disse er overhodet ikke uavhengige, og går svært langt i å frikjenne forsikringsselskapet for erstatningsansvar - det samme gjelder Gjensidiges skadekonsulenter. Disse er åpenbart resultat av en bedriftskultur hvor uærlighet og oppkonstruering av faktagrunnlag i selskapets favør, er altoverskyggende. Det samme gjelder Gjensidiges kundeombud, som opptrer på eksakt samme vis. Ved flere anlegninger har jeg dokumentert - både skriftlig og muntlig - overstyring av "uavhengig" takstmanns konklusjon, av både kundekonsulent og kundeombud, i tillegg til oppkonstruerte fakta. Gjensidige selger seg inn billig til nye kunder, men det hjelper svært lite når de gjør alt for å unngå forsikringsutbetaling når skaden først skjer.
Det er en dyr forsikring som ikke holder mål på oversikt i pris. Brått er det billig og brått er det dyrt. Uten å få informasjon om hvorfor det er så stor variasjon i prisene og hva som evt er feil Behandlingstid på skade har vært grei når det gjaldt oppgjør på dyr.
Har ikke hatt kontakt med de bortsett fra at polisen økte med 10% på et år.
Jeg var fornøyd med Gjensidige helt fram til jeg kjøpte bilforsikring og ble fortalt av venner og familie det var noe voldsomme priser på bilforsikringen. er startbonus på 40% og jeg er 30 år gammel så burde være billigere en pris jeg fikk . Når det kommer til om jeg annbefaler Gjensidige til andre er svaret både ja og nei. veldig flink seriøst forsikringsselskap som betalte veldig fort ut etter jeg fikk vann inn i leiligheten over TV og stereoannlegg pga gammelt hus og skikkelig uvær. Kan være derfor de ga dyr pris også dette vet ikke jeg men har fått veldig mye bedre priser på bilforsikring andre steder nå.