Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt over forsikringa på min bil og endte opp med en stor regning på bilen når de ikke dekket noe som helst. Fant ut i ettertid at prisen jeg betalte var også skyhøy når andre konkurrenter var myeeeeee billigere.
Stort sett fornøyd med selskapet, men litt dyrt. Kundeutbytte hjelper litt.
Dårlig kunde service. Ved en forsikringssak på huset fikk min samboer og jeg bekreftet 3 ganger (på melding) at skaden dekkes etter at takstmann hadde vært å utbredt skaden. Ringer så opp fordi de trenger mer dokumentasjon, men de kommer aldri ut på ny befaring. Får så igjen bekreftet at saken dekkes. Etter 8 dager ringer de å sier de ikke dekker saken likevel. De opptrer også uprofesjonelt. Anbefaler ikke!
Rimelige priser ettersom de gir utbytte/bonus hvert år.
Har vært mange års kunde, som nå har ekonomisk belastning pga høy premium som trekkes over kr. 6000 /mnd. Ønskes gjenom utredes hva dere anbefale å får ned min høy premium eg betale. Takk
hadde kjøpt en gammel volvo s40 fra 1998 som bare hadde gått 70 tusen kilometer og var i plett fri stand med all service oppfulgt, fløte selv at forsikringens pris ikke reflekterte bilens omstendigheter så bra som den kunne.
Har hatt vannlekkasje i 3 år. Mottar ingen fremdriftsplan, og ingen informasjon. De sender selskapet Recover som ser på skaden ca. hver 2. mnd i 2 timer, men de gjør aldri en innsats for å fikse dette. Recover sier jeg må kontakte Gjensidige og Gjensidige sier jeg må kontakte Recover. Veldig uhøflige personer på kundeservice hos Gjensidige. Jeg skal aldri benytte Gjensidige igjen!