Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt flere selskaper over årene som har passert, men Gjensidige har alltid vært solid på dekninger å skadeoppgjør. Priser som har gjort at man har byttet litt frem å tilbake, men nå fikk man et godt tilbud igjen hos Gjensidige grunnet NAF medlemskap. Så håper det holder seg fremover, enkle å få tak i er dem også. God app der man kan finne ut av det meste å registrere skadesaker. Ja det fins nok rimeligere selskaper der ute, men tenk også på det viktigste som vilkår/skadeoppgjør!
Kjempe fornøyd med kundeservice, oppgjør. Men er ikke fornøyd med pris som dessverrre har steget veldig
De gjør endringer etter hva jeg spør om og møter meg med gode tilbud som kan hjemme meg best mulig om noe skjer
Takst på skaden 25000kr. Utbetalt 3800kr. Dette er et hån mot en totalkunde med toppforsikring.
Gode priser, god service og lett å nå på telefonen
god service, alltid kjapt svar. enkel hjemmeside og oversiktlig og enkelt og finne frem.
Får god hjelp, men er dyrt. Håper prisende for stamkunder kan synke litt.