Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får god hjelp, men er dyrt. Håper prisende for stamkunder kan synke litt.
Rask behandling og fikk veldig god avtale fra kundebehandler.
Driver flisespikkeri og trenering av oppgjør. Fikk havari av automatkasse/forre differensial på min bil14.07.23 etter at et herværende bilverksted glemte å etterfylle olje etter at den gamle var tappet av!!! Medførte senere at et forhjul låste seg i 80 km/t noe som kunne medført en fatal ulykke! Ingen hjelp å få fra bilverksted eller Gjensidige som har ansvarsforsikringen til verkstedet. Jeg måtte ordne alt selv med anskaffelse av brukt automat og betale for utskifting m.m. Har etter 5 mnd. enda ikke mottatt kompensasjon for mine utlegg, kun opplevd motvilje og sendrektighet.
Veldig gode når det kommer til god kundeservice. Svarer som oftest på dagen og svarer på alt du trenger og vite.
De betaler ikke faktura. De svarer ikke på telefon. Alt er et problem med dem. Holdt UNNA!!!!!!
Har forsikring hos Gjensidige lenge, men den er dessverre blitt for dyr.
Kontakten er minimal utenom årlig oppdatering på forsikringens kostnad. Jeg har ikke hatt noen uhell/ulykker som har medført tap av bonus på mange år. Informasjonen er kun på nett.