Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gjør endringer etter hva jeg spør om og møter meg med gode tilbud som kan hjemme meg best mulig om noe skjer
Takst på skaden 25000kr. Utbetalt 3800kr. Dette er et hån mot en totalkunde med toppforsikring.
Gode priser, god service og lett å nå på telefonen
god service, alltid kjapt svar. enkel hjemmeside og oversiktlig og enkelt og finne frem.
Får god hjelp, men er dyrt. Håper prisende for stamkunder kan synke litt.
Rask behandling og fikk veldig god avtale fra kundebehandler.
Driver flisespikkeri og trenering av oppgjør. Fikk havari av automatkasse/forre differensial på min bil14.07.23 etter at et herværende bilverksted glemte å etterfylle olje etter at den gamle var tappet av!!! Medførte senere at et forhjul låste seg i 80 km/t noe som kunne medført en fatal ulykke! Ingen hjelp å få fra bilverksted eller Gjensidige som har ansvarsforsikringen til verkstedet. Jeg måtte ordne alt selv med anskaffelse av brukt automat og betale for utskifting m.m. Har etter 5 mnd. enda ikke mottatt kompensasjon for mine utlegg, kun opplevd motvilje og sendrektighet.