Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige engasjerte Takstmann og SSG for gjenoppbygging etter storskade. Vet ikke hva takstmannen gjorde her,for han hadde null kontroll eller styring på prosjektet. SSG gjorde som de selv ville, og resultatet er katastrofalt. Gjensidige nekter å ta ansvaret for å rydde opp i kaoset etter sine leverandører.Spar deg for masse frustrasjon og problemer, og styr langt unna dette selskapet!
Plettfri behandling av oppgjør i forbindelse med yrkesskade
Gensidig finner bestandig en løsning for kundene sine
Litt dyrt, men fornøyd. God service og får God hjelp når man lurer på noe. Tar seg god tid og lytter til kunden.
+ grei rabatt i YTF fagforbund + kundeutbytte - stive priser, ofte lik pris hos gjensidige ytf rabatt som med andre selskaper uten.
Jeg har bare gode opplevelse på reiseforsikring hos Gjensidige, De tok vare på meg da jeg ble syk på reise i 2020 særlig var det korona tiden. Og etter hjemkomsten kundeservice og kontakten, kommunikasjon på digital var strålende Gir tegnekast 6⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Folk som tror de beskytter andre ved å ha Gjensidige forsikring tar feil. Vår bil ble påkjørt i siden fra venstre i et kryss der motparten hadde all skyld. Ingen lånebil. Latterlig lavt tilbud om erstatning, langt under bilens faktiske verdi. Og vi tok et stort økonomisk tap. Så var de frekke nok til å be om å få vinterdekk med bilen, som de "kondemnerte". De skal selvsagt reparere og videreselge. Og på toppen en frekk og sleip saksbehandler som visste akkurat hvor mye han lurte oss. Folk bør holde seg borte - også for å beskytte andres rettigheter.