Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeoppfølging og enkle og greie skadeoppgjør. Lett å komme i kontakt med saksbehandlere. Kundeutbytte gir også en totalt lavere forsikringspremie.
Stupere på oppgjør, det er det som teller, betaler utbytte av fjor års premie de siste årene har vært over 10%.
Dårlig opplevelse med forsikring under reise problemer, lite hjelp av vakt service.
Hyggelig kundeservice. Har ikke vært i behov av å kreve forsikringspenger, men jeg går ut i fra at servicen er like god hvis behovet skulle være der.
Sendte meg varsel om oppsigelse pga. Hadde flere skader siste to år. Helt forferdelig.
De øker prisene ganske mye hvert år og bortforklarer alltid med tåpelige at utviklingen i utbetalinger har steget så og så mye. De straffer lojale kunder ved å øke prisene sånn at de kan kapre nye med lokke tilbud. Er lei det nå. Og når du har penger tilgode hos dem trenerer de saken og skylder på andre.
Pris har økt mye siste året. Ellers ok forsikringsselskap.