Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært 1 år kunde ble forsikringspremiene økt ca. 50%.
Ordner raskt og greit ved skade. Hjelpsom og god informasjon.
Noen skader på bil og MC. Også personskade som ble saksbehandlet med det beste utfall. Personskade ikke oppdaget og behandlet i det offentlige sykehus. Fikk henvisning til privat behandling.
Vår familie byttet forsikringsselskap for vår Mercedes Benz for flere å tilbake, etter at vi fikk forvisninger om at Gjensidige var fullt på høyden med tanke på dekning, i forhold til andre selskap. Vi har betalt Plus Forsikring (Gjensidiges beste bilforsikring) på vår bil i mange år. Overraskelsen var stor da vi for noen uker siden fikk motorhavari, på tross av at bilen har gått knapt 54 000 km. Enda verre ble situasjonen da vi fikk vite at dette ikke er dekket av Gjensidiges beste forsikring. Bilen er fra 2009 og kjøpt hos merkeforhandler (Bertel O Steen). De meddeler at bilen nå er over 8 år og at motorhavari ikke omfattes av dekningen, på tross av at det er nettopp dette Plus forsikring skal dekke. De har altså tatt betalt for en forsikring vi ikke er dekket av. Og ikke nok med det, de har tatt betalt mer enn hva jeg måtte betale om jeg hadde nytegning av en slik forsikringen, på tross av at jeg har både hus, innbo, reise og verdigjenstand-forsikring hos samme selskap. Faktum er, hadde vi hatt vår forsikring hos annet selskap, ville vi ha vært dekket. Budskapet er enkelt- det er to priser på forsikring, en før- og en etter. Vår familie har lært at dette ikke er et selskap å stole på. Forsikring handler om å sikre seg mot uventede hendelser i livet. Vi har smertelig fått erfare at Gjensidige Fosikring ikke er verdig vår tillit. Håper andre kan ta lærdom av vår erfaring.
Når jeg har bruk for forsikring, svarer det alltid til hva jeg kan forvente. Ikke alltid billigst, men jeg har tryggheten. Det er hva forsikring handler om.
Bra selskap men en må hele tiden passe på da prisene øker selv om man aldri har skader eller noe form for utlegg med selskapet.
Kundebehandling og rask tilbakemelding. Ønsker ikke å si noe mer.