Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandling og rask tilbakemelding. Ønsker ikke å si noe mer.
Tidligere har jeg vært trofast og kanskje litt ukritisk, nå føler jeg at selskapet er i endring og ikke samme positivitet.
Har vært trofast kunde i flere tiår og registrerer at andre som har vært kunde i få år får bedre avtaler på identisk bil. Er ikke sånn man oppretholder gode kunderelasjoner
Hyggelig folk å snakke med, tar alt med et smil. Det er vel sånn med alle forsikringer at det er dyrt som ung fører... dette syns jeg er litt dumt, vi har kanskje ikke verdens beste inntekt, og nesten all lønn går til bilforsikring. Men ellers veldig fornøyd
Har vært kunde i noen år, siste året har jeg hatt skade på boligen. Skaden ble meldt til saksbehandler hvor de ikke var interessert i å sende takstmann. Det endte med at de henlegger saken. Etter klage sender de håndverksparter og selvfølgelig var skaden dekningsmessig. Partner foretar egen takst og setter i gang med utbedring, hvor vi finner ut at de benytter noe helt annen parkett enn den vi har. Taksten som er sendt til Gjensidige hadde en kvm,. pris på kr. 440. Den som ble lagt hadde en kvm. pris på kr. 175. Som kunde aksepterer ikke vi dette og partner må legge om gulvet på nytt. Som følge av håndverkere forsøker å lure meg som kunde skiftet jeg selskap.
Besvarer ikke gjentatte henvendelser; umulig å komme i skriftlig kontakt med.
Litt dyr forsikring samlet sett, men god kundebehandling.