Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunne tatt kontakt å spurt om jeg var fornøyd, gitt meg ett tilbud f. eks på en forsikring da man har vært kunde i flere år...
Jeg kom på sykehus i Israel. Ved innleggelse ble det spørsmål om forsikring. Jeg hadde alle mine forsikringer i Gjensidige. Direktøren ved sykehuset tok en telefon til Gjensidige i Norge og kom tilbake etter noen minutter og fortalte at han aldri hadde opplevd en så rask og positiv tilbakemelding. Jeg fikk rask behandling og var utskrevet etter 3 dager. Siden har det aldri vært noe spørsmål om å skifte mine forsikringer iselvom Gjensidige ikke alltid er av de billigste.
Kanskje ikke den billigste forsikringen. Har brukt forsikringen to ganger. En på hus og en på bil. Raskt og greit oppgjør begge ganger. Grei ordning med kundeutbytte.
Dyr pris. Måtte betale mer 2 året selv om bonusen økte. Hold dere unna dette useriøse drittselskapet.
Prisene har vært brukbare, og at de betaler en del av overskuddet tilbake.
Kundekonsulenter er upålitelige. Betalte inn innboforsikring. De tok imot pengene lovte alt var i orden. 3 ganger oppdager jeg og snakket med forskjellige som lovte å ordne opp. Endte med at de satt på pengene mine ett år uten å gi meg forsikring eller pengene tilbake.
Motorforsikring er bra, er inntil 15 år, noen har bare 10.