Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundekonsulenter er upålitelige. Betalte inn innboforsikring. De tok imot pengene lovte alt var i orden. 3 ganger oppdager jeg og snakket med forskjellige som lovte å ordne opp. Endte med at de satt på pengene mine ett år uten å gi meg forsikring eller pengene tilbake.
Motorforsikring er bra, er inntil 15 år, noen har bare 10.
Veldig bra selskap. Kjempe greie kundebehandlere! 😀
Kort saksbehandlingstid og rask utbetaling ved skade.
Jeg har hatt et kundeforhold til Gjensidige forsikring siden 1967 og har i den tiden en utbetaling for skade på MC og 2 utbetalinger etter tyveri og innbrudd. Ang. MC skade var motparten et firma, også forsikret i Gjensidige og således en viktigere kunde enn meg. Dette gjorde at jeg så meg nødt til å foreta en motivasjonssamtale med skadebehandler. Ved utbetaling fra et innbrudd og et tyveri var de tvers gjennom profesjonelle, men det visste jeg forsåvidt fra min tid i politiet. På den tiden var Gjensidiges profesjonalitet sammen med Storebrand helt uovertruffen i norsk sammenheng.
Har stort sett gode erfaringer, har også vært det billigste alternativt for meg i mange år.
Stødig selskap med dyktige folk! Tiden går og gjensidige består :)