Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige Reise+ : Dekning for tapte feriedager og feriekompensasjon gjelder ikke, dersom man ikke har kjøpt retur bilett. Reisemønsteret i dag er ofte kun med enveis bilett, retur kjøpes når man er sikker på når man skal hjem. Dekning for tapte feriedager gjelder ikke selv om man blir innlagt på sykehus, heller ikke feriekompensasjon. Gjensidige selger ett produkt som ikke er tilpasset dagens reisevaner. Datoen for opplevelsen: 26. juni 2022
Ingen problemer med kjempegod behjelpelig og forståelsesfull hjelp Ingen stygge kommentarer eller mistenksomheter som er svært ydmykende og ubehagelig,kjempe forståelsesfulle og rask hjelp med hyggelige mennesker
Fantastisk på oppgjør, elendig på pris. Så det går en grense for hvor lojal vi kan være.
Tegnet forsikring på 13 mål fritidseiendom (tidl. småbruk). Ved naturskade på eiendommen viser det seg at forsikringen likevel ikke dekker hva jeg bestilte. Stort økonomisk tap, upålitelige takstmenn som ikke gjorde den jobben de skulle, ansvarsfraskrivelse og på toppen av det hele en særdeles nedlatende kommunikasjon fra selskapets side. ANBEFALES IKKE! å bli kunde i dette selskapet.
Bare gode erfaringer. Også hørt fra andre at de er ryddige og raske ved eventuelle oppgjør.
Communicates poorly Meeting with subcontractors who seem unskilled and unprofessional Customer service needs a service course for communication with customers
Det finnes ingenting bra med det selskapet her!!! kunne ikke flytte forsikring fra en bil over til en annen,noe som er gjort på 30 sek hos if !!