Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tegnet forsikring på 13 mål fritidseiendom (tidl. småbruk). Ved naturskade på eiendommen viser det seg at forsikringen likevel ikke dekker hva jeg bestilte. Stort økonomisk tap, upålitelige takstmenn som ikke gjorde den jobben de skulle, ansvarsfraskrivelse og på toppen av det hele en særdeles nedlatende kommunikasjon fra selskapets side. ANBEFALES IKKE! å bli kunde i dette selskapet.
Bare gode erfaringer. Også hørt fra andre at de er ryddige og raske ved eventuelle oppgjør.
Communicates poorly Meeting with subcontractors who seem unskilled and unprofessional Customer service needs a service course for communication with customers
Det finnes ingenting bra med det selskapet her!!! kunne ikke flytte forsikring fra en bil over til en annen,noe som er gjort på 30 sek hos if !!
Jeg har vært veldig fornøyd med selskapet og en bra pris , god kundeservice.
Forferdelig kundebehandling, lang tid på saksgang (7mnd). Dårlig oppfølging, måtte selv etterspør informasjon hele tiden.
Sikkert og trygt selskap,du får det du betaler for!Hyggelig kundeservice bestandig er min erfaring etter mange år som trofast kunde..men tiden har kommet for å se etter noe langt billigere forsikring da de bare øker og øker i pris selv etter altid skadefri kjøring..men har du god råd og vil ha noen du kan stole på så gjerne velg Gjensidige Forsikring.