Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har forsøkt flere forsikringsselskap, ulempen er at du ikke vet hva du har kjøpt før du trenger hjelp. Gjensidige skuffer ikke, rask behandling og oppgjør. Jeg har ikke erfart det fra andre selskap. Tenkte å skryte litt av de, oftest er det dårlige opplevelser som trigger skrivetrangen. Kan være jeg får billigere andre steder, men "straffen" kommer når du får en skade og ser hva du virkelig har kjøpt, er min erfaring.
Veldig dyrt og kostbart, veihjelpen er veldig treg med å finne bil men ellers alt i alt ganske så bra
For dyr bilforsikring med 75% bonus, men for øvrig bra service.
Kundebehandler synes å være arrogant og ikke veldig serviceminded, det er også dyrt å forsikre hos Gjensidige. Vi har vært kunder i mange år, og prisene har eskalert brutalt. Ser oss om etter ett annet selskap for bedre priser og betingelser.
Greit oppgjør ved skade.Appen var lett forståelig og kort behandlingstid
Raskt svar på henvendelser problemfri skadeoppgjør
Jeg hadde 2 biler forsikret. Avtalegiro forsvann ved kjøp av motorsykkelforsikring. Bilene vart då ikkje betalt for og de fjernet forsikringsavtalen. Jeg fikk beskjed fra Gjensidige at om jeg betalte summen jeg skulder, skulle avtalen startes igjen med det samme. Jeg betalte samme dag. Da jeg igjen fikk stort krav fra trafikkforsikringsforeningen i dag,fik jeg beskjed om at forsikringen ikke starter opp igjen. Dette rotet er det ikke jeg som startet. Det må kunne gå an å utvide en bilavtale med motorsykkel på samme avtalegiro !