Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandler synes å være arrogant og ikke veldig serviceminded, det er også dyrt å forsikre hos Gjensidige. Vi har vært kunder i mange år, og prisene har eskalert brutalt. Ser oss om etter ett annet selskap for bedre priser og betingelser.
Greit oppgjør ved skade.Appen var lett forståelig og kort behandlingstid
Raskt svar på henvendelser problemfri skadeoppgjør
Jeg hadde 2 biler forsikret. Avtalegiro forsvann ved kjøp av motorsykkelforsikring. Bilene vart då ikkje betalt for og de fjernet forsikringsavtalen. Jeg fikk beskjed fra Gjensidige at om jeg betalte summen jeg skulder, skulle avtalen startes igjen med det samme. Jeg betalte samme dag. Da jeg igjen fikk stort krav fra trafikkforsikringsforeningen i dag,fik jeg beskjed om at forsikringen ikke starter opp igjen. Dette rotet er det ikke jeg som startet. Det må kunne gå an å utvide en bilavtale med motorsykkel på samme avtalegiro !
Misvisende informasjon når jeg fikk forsikringen i forhold til hva betingelsene ble
God service. Veldig behjelpelige kundebehandlere. Liker at det er kundeutbytte en gang i året
Ikke veldig billig og har fått beskjed av flere kjente om å bytte asap