Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk tilbud på forsikring, så i neste Mail fikk jeg beskjed om dokumentasjon dem trengte og div takstmenn jeg kunne bruke for og taksere gjenstanden. Så gikk det relativt kort tid før jeg rakk og sende inn noe som helst, at gjensidige trekker seg og ønsker ikke og forsikre min gjenstand. Uprofesjonelt og dra saken så langt, tilogmed før jeg rekker og sende inn noe som helst, så trekker de seg. ALDRI MER GJENSIDIGE for min del.
Om en ikke er medlem i en eller annen organisasjon er det dyrt for de unge. Uten inntekt, dyr forsikring..!
Har god kundebehandling og greie skadeoppgjør. Stort sett god erfaring med selskapet.
OK, men dyr. Betaler inn og har lite med forsikringsselskapet å gjøre for øvrig.
Etter å ha vært 1 år kunde ble forsikringspremiene økt ca. 50%.
Ordner raskt og greit ved skade. Hjelpsom og god informasjon.
Noen skader på bil og MC. Også personskade som ble saksbehandlet med det beste utfall. Personskade ikke oppdaget og behandlet i det offentlige sykehus. Fikk henvisning til privat behandling.