Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var involvert i en liten ulykke, motpart benyttet seg åpenbart av situasjonen og tilla skade på bil, Gjensidige var lite interessert i å forfølge saken på mine\våre vegne og heller bli ferdig fortest mulig.
Virket som hun jeg snakket med hadde dårlig tid og mest lyst å legge på ved snakk om behandlingsforsikring. Hun opplyste ikke om noe mer enn nødvendig heller, som f.eks at jeg må registrere saken på nett for at saken skal bli gjeldende. Som jeg fant ut nå. Elendig og grådig og virker spekulativt. Anbefaler Storebrand! Aldri vært noe problem der, om man lurer på noe møter man hjelpsomme folk som faktisk ønsker å hjelpe deg om du trenger det.
Rask og profesjonell kundebehandling som stiller rimelige krav. Så lenge du har gjort de tingene du skal og dokumenterer godt så kommer oppgjøret fort. Om det skulle pirkes på noe så er det nok forsikringspremien på noen biltyper som er veldig høy, selv om man har vært fast kunde lenge og har maks bonus. Så her kan bytte av forsikringsselskap bli tilfelle da det gjelder bilforsikring, for enkelte biltyper. Bra kundeservice.
Mye surr, ble lovet en bonus og at jeg kunne sette yngste sjåfør som 23 når jeg ble gammel nok. Bonusen ble trekt, og måtte krangle for å få den tilbake. Fikk heldigvis etterbetalt det som var betalt for mye. Fikk ikke sette yngste sjåfør som 23 når jeg fylte. De sa jeg måtte vente til neste "periode" startet, som da var 8 måneder frem i tid. Eneste jeg anbefaler mindre, er Eika.
Jeg er svært fornøyd med Gjensidige, men vil sjekke at prisen jeg betaler i dag er riktig.
Effektiv saksbehandling, tillit til at jeg ikke lurer dem.
Ikke noen vanskelige saker, men ikke vært problematisk når uhellet har vært ute.