Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye surr, ble lovet en bonus og at jeg kunne sette yngste sjåfør som 23 når jeg ble gammel nok. Bonusen ble trekt, og måtte krangle for å få den tilbake. Fikk heldigvis etterbetalt det som var betalt for mye. Fikk ikke sette yngste sjåfør som 23 når jeg fylte. De sa jeg måtte vente til neste "periode" startet, som da var 8 måneder frem i tid. Eneste jeg anbefaler mindre, er Eika.
Jeg er svært fornøyd med Gjensidige, men vil sjekke at prisen jeg betaler i dag er riktig.
Effektiv saksbehandling, tillit til at jeg ikke lurer dem.
Ikke noen vanskelige saker, men ikke vært problematisk når uhellet har vært ute.
Selskapet er bra, hurtige avgjørelser, bra kundeservice. Kan bli billigere på pris. Har bare positive opplevelser med dette selskapet.
Veldig fornøyd med rask oppfølging og god kundeservice fra Gjensidige. God dekning på forsikringene har de også. For meg var prisnivået konkurransedyktig via NAF-medlemskap.
9/10 ganger kan eg ikke logge inn. forsikringer forsvinner og kommer tilbake. Giroer forsvinner og kommer som purring flere måneder etterpå. Billån kan eg ikke finne igjen men og får aldri logget meg inn der. Dem svarer ikke på mail og kunderådgiverene fikser ingenting.