Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke som lovet da vi opprettet avtalen, ble skuffet, ønsker derfor å få undersøkt med andre selskaper.
Man ser og hører hele tiden at det lønner seg å samle alle forsikringer ett sted men gjør det egentlig det? Vi opplever at hvis man må snakke med noen - som vi helst unngår så har de ikke noen total tilbud. Du følger at du må melde deg inn i en haug med organisasjoner for å få et bedre tilbud. Men hva med kunder som har vært kunder i mange år uten skader? Som betaler regningene når de skal. Er det ikke verd noe?
Raskt og bra oppgjør. Skulle ønske det var lettere å få personlig kontakt med rådgiver. Savner systemet med personlig rådgiver. Men jeg er en fornøyd kunde.
Har ikke noe negativ å si. Syntes prisen er drøy, så jeg har nå sendt forespørsel til andre forsikringsselskap, så får vi se om det er noe å hente.
Heilt grusome!! Hatt forsikringer der i alle år for 150000 pr år. Og når ein er uheldig med ei personforsikring og skal ha ut nokon skarve kr er det ingen hjelp bare useriøst. Finner frem dokumenter som me aldri har fått når forsikringene blei inngått.
Helt greit selskap. Hyggelige mennesker som hjelper når det behøves
Rask saksbehandling og vennlig og imøtekommende kundebehandlere.