Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har bare positive erfaringer med Gjensidige. Gode rabatter gjennom YS-medlemskap. Spesielt lav pris på innboforsikring. Min datter ble syk på reise i USA, og bare noen få dager etter at krav om refusjon av utgifter ble sendt var pengene på konto.
Veldig fornøyd med selskapet. Fornuftige priser, og i tillegg deles det bonus hvert år basert på selskapets økonomiske status.
Fornøyd kunde. Hjelpe til. Bra service og kundebehandling
Får hjelp og god service men er altfor dyrt. Nettsiden er veldig bra.
Gode priser på forsikring, mere oppfølging på kunder som allerede er forsikret
På ingen måte prøver de å hjelpe, de som sitter ved tlf linjene er frekke, utålmodig og utrolig uhøflig. Voksne damer og menn burde da oppføre seg ordentlig! Herlighet, sjokkert over hvor dårlig service det er. Vennligst ta en prat med deres ansatte å få dette fikset, ikke særlig hyggelig start på dagen når man møtes av slike sure, bitre mennesker. Huff.
Gjensidig er alltid der når det trengs. Ved henvendelser får vi alltid svar og blir tatt på alvor