Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode priser på forsikring, mere oppfølging på kunder som allerede er forsikret
På ingen måte prøver de å hjelpe, de som sitter ved tlf linjene er frekke, utålmodig og utrolig uhøflig. Voksne damer og menn burde da oppføre seg ordentlig! Herlighet, sjokkert over hvor dårlig service det er. Vennligst ta en prat med deres ansatte å få dette fikset, ikke særlig hyggelig start på dagen når man møtes av slike sure, bitre mennesker. Huff.
Gjensidig er alltid der når det trengs. Ved henvendelser får vi alltid svar og blir tatt på alvor
Har hatt en vannskade på kjøkkenet. De stilte opp i løpet av en time. Raskt og hurtig. Alt ble gjort proft og i skjønneste orden. Veldig greit oppgjør. Vi har alle våre forsikringer der og fått igjen en god bonus hvert år på flere tusen kroner. Gode penger til sommeren. ;)
Gjør litt billigere betalingsgiro som passer pris for alle kunder og passer med økonomien.
Har hatt en skadesak i Gjensidige hvor jeg etter meldt skade har fått utbetalt penger til behandling i mange år. Nå når saken derimot skal lukkes, velger Gjensidige å ikke anerkjenne skaden, og gir avslag på noen som helst form for erstatning. Små beløp er ok - store beløp - da trekker vi oss. Mangel på ryggrad og dårlig integritet.
God kundeservice, bra forsikringspakke, men en som jeg hadde gjennom tidligere arbeidsgiver.