Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice ignorerer fakta og ønsker ikke rette opp i en slurvefeil fra egen saksbehandler.
Jeg er veldig fornøyd men syntes forsikring er dyrt. Mye mulig de er billigst, vi får se.
Til de som er over 23 er gjensidige veldig bra, men for de som er unge, kan det bli i det dyreste laget.
God kundebehandling, konkurransedyktige priser for alle produkter.
Får dele overskuddet fra gjensidige hvert år. Har ikke hatt noen utbetalinger eller skader mens jeg har vore medlem av gjensidige.
Dårlig kommunikasjon med kunde, rotete saksbehandling, uttalelser og kommunikasjon i skadesak på tvilende grunnlag. Kjøretøy stod på verksted i 17 dager før takstmann dukket opp. Etter 32 dager på verksted igangsatte eier reparasjon av kjøretøy for egen regning, 2 dager senere kom avgjørelsen om ingen dekning av skade. Useriøst forsikringsselskap!