Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kommunikasjon med kunde, rotete saksbehandling, uttalelser og kommunikasjon i skadesak på tvilende grunnlag. Kjøretøy stod på verksted i 17 dager før takstmann dukket opp. Etter 32 dager på verksted igangsatte eier reparasjon av kjøretøy for egen regning, 2 dager senere kom avgjørelsen om ingen dekning av skade. Useriøst forsikringsselskap!
De kundebehandlerne jeg har vært i kontakt med er hyggelige.
Alt for dyrt i forhold til andre selskaper. Siste kontakt var uprofesjonell.
God kundeservice og rask hjelp ved skade. Prisauke etter eit år var for høg, rabattane vart fjerna etter eit år.
Gjensidige har givet dårlig rådgivning, da ved nærmere gennem gang, har vi betalt igennem lang tid dobbelt forsikring på 1 barn... De har forhøjet deres priser ekstremt uten grunn.
Bra pris, men synd at de med betalingsanmerkning må betale hele beløp da det blir mye å, personlig liker jeg månedlig betaling.