Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Konsulenter som faktisk lytter til kunden og ikke bare er opptatt av å selge flest mulig forsikringer. Når uhellet er ute og man trenger bistand er Gjensidige flinke med informasjon og forsikringsoppgjør kommer greit og raskt.
Vi har ful forsikring inkluding min livsforsikring,og vi er fornøyde kunde!
Dette er ett forsikringselskap som er for folket, og kansje av folket siden vi "eier" litt av det. har aldri vært noen tull med oppgjør, iallefall ikke for meg og slik skal det være, er man uheldig så skal det ikke være nødvendig og krangle seg til det man har krav på og har betalt for. Greit de er kansje litt dyrere en andre forsikringselskap men man slipper mye tull slik som andre selskap har og har hatt. Anbefales på det sterkeste.
Hyggelige telefonsamtaler hjelp med det jeg har spurt om
Har alltid fått gode råd og greie svar.
Jeg har dårlig erfaring med Gjensidige forsikring og med banken deres også. Da jeg ble utsatt for særdeles grovt tyveri i kjellerboden så nektet Gjensidige å betale ut skadeoppgjør. Foruten dette så oppdaget jeg ved sjekk i banken deres at de har trukket meg årlig for Visakortgebyr for ett Visakort de ikke har utstedt til meg og heller ikke sendt til meg og som jeg heller ikke vil ha om de forsøker seg med det nå. Jeg synes dette norske selskapet er troppen på all frekkhet,, på bakgrunn av egne erfaringer med de så vil jeg fraråde å bruke dette useriøse selskapet i all fremtid. De burde etter rett blitt fratatt konsesjon til å drive med forsikring - og bankvirksomhet og evt annen virksomhet dersom de finner på noe mer.
Kundebehandlerne er alltid hyggelige. Jeg får alltid gode råd om jeg spør, og den hjelpen jeg trenger.