Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
alltid fått hjelp når det har vært behøvelig. men pris og egenandel er i meste laget.
Skrur opp prisen på hytteforsikring pga feil i sine egne avtaler. Sier ikke fra om prisendringen før man selv oppdager det og tar kontakt. Ikke villig til å fire på prisøkning, uten at man tegner flere forsikringer. Resulterte i oppsigelse av forsikring da den var til halv pris hos konkurrent.
Har brukt dem i forbindelse med bilforsikring i flere år. Etter å ha blitt tilbudt enorme priser hos diverse andre store aktører, ble jeg tilbudt under halve prisen av Gjensidige da jeg kontaktet dem. De tok også flere hensyn og faktorer med i beregningen enn bare alder og tidligere historikk da jeg tegnet forsikring hos dem. Kundebehandlingen har vært knirkefri og det har vært lett å komme i kontakt med dem når behovet har vært der. Ellers var det gjort på en kort telefonsamtale å overdra forsikringen fra mitt tidligere selskap.
Kundestøtte er bra hos Gjensidige,men får ikke lov å betale hver måned grunnet bet.anm
Fikk en vannlekkasje som samarbeidsbedriften deres Recover skulle utbedre. Tok mange uker før de hele tatt begynte å utbedre, skifte av prosjektleder underveis som ikke besvarte henvendelser eller utførte tilstrekkelig undersøkelser. Fikk klarsignal av forsikringsselskap til å få en tredjepart til å gjøre siste vurderingene og utbedre skaden. De endte opp med å betale 1/7 del av kostnadene fra tredjepart. Helt elendig kundeoppfølgning og forsikringsoppgjør gjør at Gjensidige ikke er et forsikringsselskap du kan føle deg trygg på om det skulle oppstå en skade/uhell.
Gjensidige er et bra selskap.Jeg er NAF medlem, det hjelper,tilbakeføring av overskuddet er bra.
Jeg er førnøyd med Gjensidige, men vil ha et bedre pristilbud i forbindelse med utvidet forsikring.