Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt dem i forbindelse med bilforsikring i flere år. Etter å ha blitt tilbudt enorme priser hos diverse andre store aktører, ble jeg tilbudt under halve prisen av Gjensidige da jeg kontaktet dem. De tok også flere hensyn og faktorer med i beregningen enn bare alder og tidligere historikk da jeg tegnet forsikring hos dem. Kundebehandlingen har vært knirkefri og det har vært lett å komme i kontakt med dem når behovet har vært der. Ellers var det gjort på en kort telefonsamtale å overdra forsikringen fra mitt tidligere selskap.
Kundestøtte er bra hos Gjensidige,men får ikke lov å betale hver måned grunnet bet.anm
Fikk en vannlekkasje som samarbeidsbedriften deres Recover skulle utbedre. Tok mange uker før de hele tatt begynte å utbedre, skifte av prosjektleder underveis som ikke besvarte henvendelser eller utførte tilstrekkelig undersøkelser. Fikk klarsignal av forsikringsselskap til å få en tredjepart til å gjøre siste vurderingene og utbedre skaden. De endte opp med å betale 1/7 del av kostnadene fra tredjepart. Helt elendig kundeoppfølgning og forsikringsoppgjør gjør at Gjensidige ikke er et forsikringsselskap du kan føle deg trygg på om det skulle oppstå en skade/uhell.
Gjensidige er et bra selskap.Jeg er NAF medlem, det hjelper,tilbakeføring av overskuddet er bra.
Jeg er førnøyd med Gjensidige, men vil ha et bedre pristilbud i forbindelse med utvidet forsikring.
Hadde super husforsikring som skulle dekke alt av vannskader. Fikk vannskade fikk avslag pga skaden har vært over tid. De mener mange år, det stemmer ikke da jeg kjøpte boligen for 2 årsiden og megler kan bekrefte at det ikke var skade da. De har kundeutbytte og det har jeg selv fått! Genialt! Men det hjelper ikke mye når du ikke får hjelp med skade. Dette er en sak som er sendt til forbrukerrådet og finansnemda. Du er ikke trygg med deres forsikring.
Gjensidige har vert god men vi byttet bil og 😰 då blei dei for dyre.