Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige sier opp avtalen på dagen om regning ikke er betalt, og de ønsker at kunder betaler hele årsbeløpet med en gang, som kan være veldig vanskelig for mange.
Det er for meg utrolig at slike firmaer kan eksistere. Jeg tok kontakt med dem angående en feil i forsikringen som strekker seg over ett år tilbake. Dette skyldes en faktura jeg mottok på 1000 kroner for en reiseforsikring, noe jeg aldri har hatt hos forsikringsselskapet på grunn av kredittkortforsikringen min. De insisterer på et notat fra en selger, og det gjør meg oppriktig uvel. Med min erfaring i telekommunikasjonsbransjen vet jeg at det å stole blindt på selgere sjelden fører til fornøyde kunder. Men det som er enda verre, er at da 'Fagsjefen i Kundeombudet' tok kontakt med meg for å avvise klagen min, klarte han trolig ved en feil å informere meg om at jeg kontaktet de i januar i år angående dette, men fortsatt så har de ikke gjort noe med det. (si opp forsikringen) Deres dårlige service er helt utrolig. Jeg anbefaler ingen å benytte seg av dette firmaet, da de tydeligvis ikke har fokus på kunden i det hele tatt og at du langsiktig kommer til å bli robbet for dine hardt arbeida kroner.
Har kun brukt i forbindelse med ei dyrelgeregnig. Og var fornøyd der. Men etter å ha snakket med flere så forstår jeg at vi har veldig dyr forsikring
veldig god hjelp og rettledning ved skade, flinke medarbeidere
Alltid fått oppgjør raskt og enkelt og lite trøbbel.
Supert selskap, kjappe på oppgjør. Aldri noe tull, men blir rett og slett for dyre.
Jeg har forsøkt flere forsikringsselskap, ulempen er at du ikke vet hva du har kjøpt før du trenger hjelp. Gjensidige skuffer ikke, rask behandling og oppgjør. Jeg har ikke erfart det fra andre selskap. Tenkte å skryte litt av de, oftest er det dårlige opplevelser som trigger skrivetrangen. Kan være jeg får billigere andre steder, men "straffen" kommer når du får en skade og ser hva du virkelig har kjøpt, er min erfaring.